Toiminta-alueena koko Etelä-Karjala.

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1991 ja toiminta-alueena on koko Etelä-Karjalan maakunta: Imatra, Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale ja Taipalsaari.

Keliakiayhdistyksen toimintaa organisoi yhdistyksen hallitus

Hallitus kokoontuu puheenjohtajan tai hänen estyneenä ollessaan varapuheenjohtajan kutsusta, kun siihen katsotaan olevan aihetta tai kun puolet hallituksen jäsenistä sitä vaatii.

Yhdistyksellä on kaksi sääntömääräistä kokousta vuodessa, jossa ylintä päätäntävaltaa käyttävät jäsenet. Sääntömääräisiin kokouksiin ovat tervetulleita kaikki jäsenet.

Yhdistys tekee tiivistä yhteistyötä Keliakialiiton sekä muiden yhdistysten ja paikallisten yritysten kanssa.

Yhdistyksemme tavoitteena on toimia keliaakikkojen ja muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien hyväksi:

• Lisäämällä tietoa keliakiasta ja gluteenittomasta ruokavaliosta.

• Tarjoamalla vertaistukea.

• Parantamalla gluteenittomien tuotteiden saatavuutta alueen kaupoissa.

• Järjestämällä virkistystoimintaa jäsenilleen.

• Tarjoamalla paikallisia jäsenetuja jäsenilleen.

Liity jäseneksi

Jäseniksi ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet: keliakiaa sairastavat ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevat henkilöt, heidän läheisensä sekä kaikki, jotka ovat työssään tavalla tai toisella tekemisissä keliakian, gluteenittoman ruokavalion, gluteenittomien tuotteiden tai alan tutkimuksen kanssa.

Jäsenyys ei edellytä keliakiadiagnoosia.

Jäsenyyden hinta

Jäsenmaksu on 28 euroa kalenterivuodessa.

Alle 18-vuotiaat perheenjäsenet voi liittää maksutta Keliakialiiton perhejäseniksi. Liittämistä varten tarvitaan varsinaisen jäsenen nimi ja jäsennumero.

Olet tervetullut mukaan toimintaan!

Yhdistyksemme toimii vapaaehtoisvoimin.

Haluamme kehittää toimintaamme ja etsimme uusia ideoita ja vapaaehtoisia mukaan toimintaan.

Ilmoittaudu mukaan ja kerro, miten haluaisit olla mukana.

Jokaiselle halukkaalle löytyy varmasti omiin aikatauluihin ja osaamiseen sopiva tehtävä!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!