Ihastuttava Kahvila Luovuus Kinnusen talossa valtakatu 27 53100 Lappeenranta.

Ainutlaatuinen sisustus ja maistuvat herkut . Kaivattu kahvilaa, joka auki myös sunnuntaisin, nyt sellainen on 🤗. SAA makeaa sekä suolaista gluteenittomana!

Lokakuu

To 15.10 klo 17.30 gluteeniton jäsenilta Kuutinkulma Lpr ( Valtakatu 23). OP:n Lakimies, varatuomari Anniina Vihavainen luento peruutettu korona tilanteen vuoksi

Marraskuu

To 19.11 klo 17.30 gluteeniton jäsenilta Kuutinkulma Lpr. Tuolijumppa/ Suunta-ilta.

La 28.11. Bussiretki Virtasalmen Viljatuotteelle / Moilasen leipomolle. Matkan hinta jäsenille 30 € / avec 35 €, sis. bussikyydin, taukokahvin ja ruokailun. Bussi lähtee Taavetista klo 5.30, tauko Särkisalmen ABC:llä. Virtasalmelle saapuminen klo 10.40. Moilasen leipomolla ruokailu ja ostosaikaa. Sitovat ilmoittautumiset Aulille 15.11. mennessä 040 841 8730 tai auli.forsten@gmail.com Maksu yhd.tilille FI33 5620 0920 3813 98 edellä mainittuun pv. mennessä. Ei jälki-ilmoittautumisia.

Yhdistyksellä ei ole matkavakuutusta. Varaa suu-nenäsuojat mukaan, yhdistys kustantaa käsidesin matkalle.