Toukokuun arvonta ja pääpalkinnon voittaja
22.6.2026
Kaikki arvonnat on suoritettu ja voittajat on tiedossa.
Toukokuussa liittyneiden uusien jäsenten kesken tehdyssä arvonnassa Satama-Sannin lahjakortin voitti Asta V.
Pääpalkinto - Matka Gluteeniton elämä-messuille Tampereelle - arvottiin kaikkien helmi-toukokuussa liittyneiden ja suosittelijoiden kesken.
Pääpalkinnon voitti Päivi J.
Onnittelut - voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.