Toukokuun arvonta ja pääpalkinnon voittaja

22.6.2026

Kaikki arvonnat on suoritettu ja voittajat on tiedossa.

Toukokuussa liittyneiden uusien jäsenten kesken tehdyssä arvonnassa Satama-Sannin lahjakortin voitti Asta V.

Pääpalkinto - Matka Gluteeniton elämä-messuille Tampereelle - arvottiin kaikkien helmi-toukokuussa liittyneiden ja suosittelijoiden kesken.

Pääpalkinnon voitti Päivi J.

Onnittelut - voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.