Askeleet vapaaehtoisuuteen -koulutus alkaa syyskuussa!

25.8.2023

Etsitkö itsellesi merkityksellistä tekemistä tai uutta harrastusta?

Kiinnostaako sinua gluteenittomien tapahtumien tai tempausten järjestäminen tai haluaisitko vaikuttaa gluteenittomien tuotteiden ja palveluiden saatavuuteen paikkakunnallasi?

Tule mukaan vapaaehtoistoiminnan peruskurssille: Askeleet vapaaehtoisuuteen -verkkokoulutukseen.

Koulutus kestää kuusi viikkoa (18.9.-31.10.) ja sen aikana tutustut vapaaehtoistoiminnan mahdollisuuksiin, pelisääntöihin sekä Keliakialiiton ja keliakiayhdistysten toimintaan.

Askeleet vapaaehtoisuuteen -koulutus on ohjattu verkkokoulutus, johon kuuluu viikottaisia oppimistehtäviä, itsenäistä työskentelyä oppimisalustalla sekä kolme virtuaalista ryhmätapaamista verkossa (ti 19.9., ke 4.10. ja ti 31.10.). Tehtävien tekemiseen tarvitset tietokoneen ja toimivan verkkoyhteyden.

Kenelle? Vapaaehtoistehtävistä kiinnostuneet sekä uudet vapaaehtoiset Keliakialiiton ja keliakiayhdistysten toiminnassa.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 11.9.

Lue lisää klikkaamalla tästä!