TAPAHTUMAT

HUHTIKUU

TO 11.4 Pizza-ilta IMATRALLA klo 17.30 Ravintola HAVANNA Lappeentie 12 (Koskenparras). Omavastuu jäseniltä 5€. Ilmoittautumiset Marjatta puh. 040 8453864 Maksu yhdistyksen tilille FI33 5620 0920 3813 98, jos ei ole nettiä,käteisenä paikan päällä.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TO 18.4 Pizza-ilta jäsenille klo 17.30 LPR  Ravintola Rosso  Iso Kristiina Brahenkatu 5.   Voit valita mieleisesi pizzan ilmoittautuessasi 3 eri vaihtoehdosta. Sitova ilmoittautuminen Päiville iltaisin puh.040 7441260 viimeistään 15.3 mennessä. Maksu yhdistyksen tilille FI33 5620 0920 3813 98 samoin ed. mainittuun pv. mennessä. Omavastuu 5€.               HUOM! Ole nopea,paikkoja varattu 20.

TOUKOKUU

TO 9.5  VUOSIKOKOUS klo 18.00 Perillistenkatu 3 Lpr (Mutkakadun puolelta sisään). Esillä sääntömääräiset vuosikokousasiat, sääntömuutosasia yhdistyksen kotipaikan muuttamisesta Lappeenrannaksi sekä kunniajäsenyysasia. Arpajaiset. Kahvitarjoilu 17.30.  HALUATHAN OLLA  VAIKUTTAMASSA  OMAN YHDISTYKSESI TOIMINTAAN.   TERVETULOA!

TO 16.5 Kansainvälinen keliakiapäivä.  ULKOILUTAPAHTUMA. Kokoonnutaan Lpr Pallon S-Marketin pihalle klo 17.30 josta lähtö kävellen pitkin rantaraittia Huhtiniemen suuntaan. Sateen sattuessa kokoonnutaan Lehmus Roasteryn-kahvilassa Satamatie 6, omakustanteisesti. Tavataan ulkoilun merkeissä!

KESÄKUU

LA 29.6 KESÄTAPAAMINEN. Kanavaristeily Camillalla klo 12-14 omakustanteisesti.    Varataan pöytäpaikkoja. Puh. 050 3581789     TERVETULOA MUKAAN!