TAPAHTUMAT

SYYSKUU

Oivalla oireet, kesytä keliakia!-keliakiaviikko 2.-8.9.2019

Ke 4.9. klo 14-15.30 ”Keliakia – mitä syödä ja miksi?”-tietoisku. Ravitsemusterapeutin luento, käytännön vinkkejä ja keskustelua. Maksuttoman ja kaikille avoimen tilaisuuden järjestää Eksoten ravitsemusterapia Lehmuskodin juhlasalissa (Armilankatu 33, Lpr).

19.9.2019 klo 17.30 Gluteeniton ilta Viljelytalolla, Pormestarinkatu 6 B, 2. krs (talossa on hissi). Vieraana lappeenrantalainen akvarellitaiteilija Heli Pukki. Postikorteistaan tunnettu Heli myös runoilee, kuvittaa koulukirjoja ja tekee tilaustöitä.

LOKAKUU

17.10.2019  klo 17.30 Gluteeniton ilta Viljelytalolla, Pormestarinkatu 6 B, 2.krs. Miten löydän tietoa Keliakialiiton ja oman yhdistyksen sivuilta? Tutustutaan yhdessä näiden nettisivujen käyttöön.

Arpajaiset.

25.10.2019 mennessä sitovat ilmoittautumiset Yhdistyksen Pikkujoulutapahtumaan (ruokailu + konsertti). Katso marraskuun ohjelma!

28.10.2019 klo 16.30 -20.00

Tapahtumajärjestämisen ABC

Haluaisitko lähteä mukaan keliakiayhdistyksemme toimintaan? Oletko kiinnostunut tapahtumien järjestämisestä tai haluaisitko ideoida uusia tapahtumia.

Etelä-Karjalan keliakiayhdistys toivottaa sinut tervetulleeksi tapahtumajärjestämisen ABC-koulutukseen   Ma 28.10-19, klo 16.30-20, Kuutinkulma, Valtakatu 23 LPR.

Koulutus kestää kolme tuntia ja siihen kuuluu luento-osio sekä konkreettista työskentelyä tapahtumien suunnittelun parissa.  Yhdistys  tarjoaa  kahvit  ennen koulutuksen alkua.

Koulutus sopii niin kokeneille konkareille kuin ensikertalaisillekin ja antaa vinkkejä erilaisten tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen. Illan aikana käydään läpi tapahtuman järjestämisen periaatteet keskittyen erityisesti

• tapahtuman suunnitteluun,
  • uusien tapahtumien ideointiin ja
  • vetävään markkinointiin.

Koulutuksessa saat myös valmiita työkaluja (tapahtumajärjestäjän muistilista ja suunnittelupohja) tapahtumien järjestämisen tueksi. Kouluttajana toimii Keliakialiiton toimialapäällikkö Eeva Laine.

Koulutuksen jälkeen osat siis suunnitella ja toteuttaa tapahtuman. Koulutukseen osallistuminen ei vielä sido sinua tapahtuman järjestämiseen.

Ilmoittautumiset 25.10 mennessä RitvaMällinen,  puh. 050 358 1789  ritva.mallinen@suomi24.fi

MARRASKUU

20.11.2019 klo 16.30 - 20.30 Keliaakikon leivontakurssi, Ravitsemusterapian opetuskeittiö, Armilankatu 33 Lappeenranta. Kurssi on tarkoitettu keliaakikoille ja heidän lähipiirilleen sekä muille gluteenittomasta leivonnasta kiinnostuneille. Lisätietoja ja kurssille ilmoittautuminen

21.11.2019 klo 17.30 Gluteeniton ilta Kuutinkulmassa, Valtakatu 23 Lappeenranta. Kukkakauppa Tolvanen esittäytyy. Ajankohtaan liittyvää kukka-asiaa.

Arpajaiset.

29.11.2019 Yhdistyksen pikkujoulu (ruokailu + konsertti)

Ruokailu klo 16.30 Ravintola Lalossa, varattu 40 paikkaa. 4 ruokavaihtoehtoa. Sen jälkeen Lappeenrannan kaupungintalolla klo 19 Rakuunasoittokunnan joulukonsertti, solistina Anne Mattila. Sitovat Ilmoittautumiset Aulille p. 040 841 8730 tai sp. pe 25.10.2019 mennessä, maksu myös 25.10.2019 mennessä yhdistyksen tilille FI33 5620 0920 381398. Hinta jäsenille 30 €, avec 35 €.

JOULUKUU

14.12.2019 klo 13-15 Joulupuurotapahtuma Kuutinkulmassa,  Valtakatu 23 Lappeenranta.