ARKISTO

HELMIKUU   Gluteeniton ilta KUUTINKULMASSA  22.2-19  klo 17.30

Huonekasviseura ry esittäytyy/ " Kasvitreffit"

Huonekasvien vaihtotapahtuma periaatteella,"tuo tullessas, vie mennessäs", siemeniä, pistokkaita, taimia ja isojakin kasveja. Vaihdossa saat jotain uutta itsellesi. Illassa saadaan tietoa huonekasvien hoidosta,lisäyksestä, mullan vaihdosta ym.

Pakkaa kasvit hyvin, termoskassi tai kylmälaukku on näppärä keksintö talvikuljetukseen.

Toiminnasta  LPR / Valtakunnallisesti kertoo  pj Paula Heino-Linnahalme LPR yhdistyksestä.

TERVETULOA!

HELMIKUU  Gluteeniton ilta IMATRALLA 27.2-19   klo 17-19

( Urheilutalon kokoushuone 107 ). Aiheena kuidut ja G-merkinnät. Ravitsemusterapeutti Anna-Liisa Mattila luennoi. Kahvi / tee tarjoilu. Mukana yhdistyksen uusi puheenjohtaja ja sihteeri.

TERVETULOA!

MAALISKUU  Gluteeniton ilta KUUTINKULMASSA 21.3-19  klo 17.30

Aluevastaava ja Keliakialiiton sos.turva-asiantuntija Minna Halve luennoi "Eduskuntavaalit tulossa-miten voin vaikuttaa?"

Eduskuntavaalit ovat tulossa- kuka päättää asioistasi vaalien jälkeen? Tule kuulemaan ja keskustelemaan mitä jokainen keliakiaa sairastava voi tehdä sen eteen, että keliakiakorvaus saadaan takaisin. Mitä useampi henkilö asiaa nostaa vaalikentillä esiin, sitä vaikuttavampia olemme viestimme kanssa. Nyt on mahdollisuus kantaa kortemme yhteiseen kekoon.       Tulethan mukaan!

HUHTIKUU

La 6.4. Lautasella 2019 / Kevätmessut HKI Messukeskus KLO 11-16.   Hinta jäsen 20€ /avec 25€ (matka/ lippu sekä kahvi tai tee ja sämpylä). Ruokailu omakustanteinen.

Imatran Kyytibussit lähtee Imatra  Keskusliik. asema klo 7.00.

Joutseno S-Marketin pys. klo 7.15.

LPR Peltolan pys. klo 7.35.

Kourulan pys. klo 7.45.

Skinnarilan pys. klo 7.50.

Pukaro klo 9.15 ( tauko).

Messukeskus klo 11.00.

Sitovat ilm. 15.3 menn. Päivi  puh. 040 7441260 iltaisin.

Maksu yhd:n tilille FI33 5620 0920 3813 98 samoin em. pv. mennessä.                                             Samalla lipulla molemmille messuille!  TERVETULOA MUKAAN!

HUOM! Virheellinen ilmoitus messumatkasta Gluteeniton elämä lehdessä 1/19. Seuraavassa lehdessä 21.3 ilmoitetaan vain bussiaikataulu.